Dane techniczne: Silnik 1.6D VW Skrzynia biegów tez vw z zaspawanym dyferencjałem Napęd poprzez łańcuch Szerokosc 120cm Kola 12” Mosty od Suzuki Samurai sj zwężane z jednej strony Tur wykonany z profila 90x50x3
Dane Techniczne: Stół na blachę: #10 mm z zamkami by poskładać. Wymiary: 2200x1200 mm. Otwory: fi 16,2 mm Bok: 200mm lub 300mm* (*wedle Kamila projektu) Grawer z siatką: 100x100mm Stół bez użebrowania!
Czas całej budowy to około 5 miesięcy. Koparka posiada zbiornik hydrauliczny 25l wraz z filtrem olejowym. Napęd to silnik benzynowy o mocy 6.5 KM który napędza pompę hydrauliczną nsz 16. Ruchy maszyny odbywają się poprzez rozdzielacz hydrauliczny 4 sekcyjny + dodatkowa sekcja dodatkowa do chwytaka. Obecnie ma zamontowaną łyżkę 30 cm. Koparka posiada zmienny układ podwozia czyli demontujemy koła z tyłu montujemy je w miejsce przednich łap wyciągamy zaczep z podwozia maszyny i możemy ją transportować w inne miejsce. Maszyna posiada lampy drogowe z tyłu.
Blacha ze starego kombajnu dostała nowe życie w postaci myjki do części 🙂 Jak narazie zrezygnowałem z montażu podtgrzewania, zobaczymy jak będzie się sprawowała bez. Dodatkowo będzie klapa i oświetlenie stołu. Może ktoś jest w trakcie albo ma zamiar wykonać taką myjke i szuka inspiracji 😀
Pompka stosowana w myjkach marwis z allegro.
Orientacyjne koszty: pompka 250zł, pędzel i polewaczka ok 70zł, przewody gumowe zasilanie i spływ ok 30zł, trochę armatury hydraulicznej (nyple, łączniki, przewody zakute u siebie) ok 80zł. Reszta to odzysk. Profil 35x35 na ramę miałem na magazynie, blacha jw., zbiornik na płyn też z odzysku. Malowanie proszkowe całości z drzwiczkami i zbiornikiem 440zł. Tyle ile pamiętam mniej więcej 😉
Zastosowałem płyn który również sprzedaje marwis. Bardzo fajnie się sprawdził jako środek myjący w warsztacie przed zrobieniem myjki 😉